- Open Outlook
- Open een nieuw e-mail bericht
- Klik op ‘Handtekening’
- Klik vervolgens op ‘Handtekeningen’
- Klik onder Selecteer de handtekening als u deze wil bewerken op ‘Nieuw’
- Voer de naam in hoe de handtekening moet heten en klik daarna op ‘OK’
- Onder Handtekening bewerken kan de lettertypen, lettertypekleuren, en formaten en uitlijning van tekst wijzigen. Voor een krachtiger handtekening met opsommingstekens, tabellen of randen, moet Word worden gebruikt voor het, opmaken en vervolgens kopiëren en plakken van de handtekening in het vak Handtekening bewerken.
- Stel onder Standaardhandtekening kiezen de volgende opties in voor een handtekening:
Kies in de vervolgkeuzelijst e-mailaccount een e-mailaccount aan waar de handtekening moet worden gekoppeld. Elke e-mailaccount kan zijn eigen handtekening hebben.
Handtekening kan standaard worden toegevoegd voor elke Nieuwe e-mail. Selecteer in het vak Nieuwe berichten een van de handtekeningen.
Handtekeningen kunnen worden weergegeven in de berichten die worden beantwoord of doorgestuurd, selecteer dan een van de handtekeningen in het vak antwoorden/Doorgestuurde berichten.
- Kies OK om de handtekening op te slaan.