Extra mailbox toevoegen

Extra mailbox toevoegen


  1. Klik op ‘Bestand’


  1. Klik in Info onder Accountgegevens op ‘Account toevoegen’


  1. Er opent nu een venster voer daarin vervolgens de e-mailadres


  1. Er opent nog een venster daar moet het wachtwoord worden ingevuld van de e-mailadres


  1. Klik vervolgens op ‘Mijn referenties onthouden’ zodat bij het opstarten van outlook niet nog een keer het wachtwoord moet worden ingevuld.



  1. Klik vervolgens op ‘OK’
  2. De account wordt nu ingesteld en zodra het klaar is met instellen klik vervolgens op ‘OK’




    • Recent Articles

    • Handleiding instellen YubiKey voor M365-account

      Handleiding instellen YubiKey voor M365-account Een YubiKey is een fysieke usb-sleutel wat gebruikt kan worden als 2FA-methode. Met deze sleutel voeg je een extra beveiligingslaag toe aan je account. Hoe werkt de YubiKey? De YubiKey kan worden ...
    • Gebruikershandleiding MFA

      Gebruikershandleiding voor Microsoft Multi-Factor Authentication (MFA) Wat is Microsoft MFA? Microsoft MFA is een extra beveiligingslaag die uw accounts beschermt tegen ongewenste toegang. MFA vereist niet alleen een wachtwoord, maar ook een tweede ...
    • Het gebruik van Teams

      Het gebruik van Teams Inhoud Chats Een nieuwe chat start of een bestaande chat vinden Reacties en leesbevestigingen Een bericht verwijderen Berichten als ongelezen markeren Een chat vastmaken Een chat losmaken Teams Een team vinden Bestanden vinden ...
    • RMM agent op MAC

      Het inschakelen en/of activeren van RMM agent muis functies op een Mac. 1. Klik op de Apple logo links boven        2. Kies voor Systeem preferences... / Systeem instellingen        Dit kan ook via het de dock / taakbalk onderin        3. Klik op ...
    • Handleiding 2FA

      Mobiel 1. Installeer de “Microsoft Authenticator app” van uit de App Store/Play Store. 2. Open de “Microsoft Authenticator app”. 3. Sla alle stappen over die in beeld komen. 4. Klik op de 3 puntjes rechtsboven in. 5. Klik op “Add Account/Account ...
    • Related Articles

    • Outlook gegevensbestand toevoegen

      Outlook gegevensbestanden of archief bestanden (.pst) toevoegen kan op twee manieren: 1. via outlook (makkelijkst) 2. via configuratie scherm Via Outlook: 1. Open outlook 2. Ga naar bestand > links boven        3. Kies voor "Accountinstellingen"     ...
    • Handtekening toevoegen

      Open Outlook Open een nieuw e-mail bericht Klik op ‘Handtekening’ Klik vervolgens op ‘Handtekeningen’ Klik onder Selecteer de handtekening als u deze wil bewerken op ‘Nieuw’ Voer de naam in hoe de handtekening moet heten en klik daarna op ‘OK’ ...
    • Handleiding instellen YubiKey voor M365-account

      Handleiding instellen YubiKey voor M365-account Een YubiKey is een fysieke usb-sleutel wat gebruikt kan worden als 2FA-methode. Met deze sleutel voeg je een extra beveiligingslaag toe aan je account. Hoe werkt de YubiKey? De YubiKey kan worden ...
    • Outlook app op iphone

      Download Outlook via de app store Open Outlook (Als dit de eerste keer is tik op ‘aan de slag’) Tik op ‘Account toevoegen’ Typ de e-mailadres in Tik vervolgens op ‘Account toevoegen’ Er opent nu een venster van Microsoft typ daar het wachtwoord in ...
    • Handleiding 2FA

      Mobiel 1. Installeer de “Microsoft Authenticator app” van uit de App Store/Play Store. 2. Open de “Microsoft Authenticator app”. 3. Sla alle stappen over die in beeld komen. 4. Klik op de 3 puntjes rechtsboven in. 5. Klik op “Add Account/Account ...